Retourbeleid
Retourinformatie
LET OP: Bij ons kunt u NIET gratis retourneren; de kosten voor het retourneren zijn voor rekening van de koper.
Retourneren
Is het mogelijk om mijn bestelling te retourneren?
Ja, dit is mogelijk. Als je niet tevreden bent met de artikelen die je hebt besteld, heb je de mogelijkheid om deze te retourneren binnen 14 dagen na ontvangst.
*Wij behouden ons het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als wij vermoeden dat de artikelen zijn gebruikt of beschadigd buiten onze schuld.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Als u uw bestelling wilt retourneren, moet u het volgende doen om het retourproces in gang te zetten:
- Stuur een e-mail naar: info@molado.nl
- Zorg ervoor dat de e-mail het volgende bevat:
- Ordernummer
- Reden van het retourverzoek
- Foto van het product in geval van breuk
- Voor- en achternaam van de klant
- Adres van de klant
- Wij zullen u dan te woord staan en u het retouradres geven.
LET OP: Stuur uw bestelling nooit retour afzender!
U, de klant, bent verantwoordelijk voor de verzendkosten van het retourneren.
Annuleringsvoorwaarden
Herroepingsrecht: Het herroepingstermijn is 14 dagen vanaf de dag waarop u of een door u genoemde derde partij die niet de vervoerder is, de laatste goederen heeft ontvangen of aanvaard.
Doordat wij met een volledig geautomatiseerd systeem werken, worden orders uitgevoerd zodra ze geplaatst zijn. Daarom kunnen we het verzendproces niet onderbreken tot de levering, dus een terugbetaling is niet mogelijk bij ontvangst van de goederen.
Om gebruik te maken van uw herroepingsrecht, dient u ons 'Molado' hiervan op de hoogte te stellen door middel van een duidelijke verklaring (bijv. per e-mail) van uw beslissing om dit contract te herroepen. De herroeping is voltooid wanneer de goederen retour zijn ontvangen. De kosten voor het terugzenden van de goederen zijn voor rekening door de koper.
Retourneren bij zendingen die reeds verzonden zijn
Aangezien onze goederen vanuit Azië worden verzonden, kunnen er langere transittijden zijn. Als de goederen al naar u onderweg zijn, is annuleren niet mogelijk. Wacht in dat geval tot u de goederen heeft ontvangen en dien na levering een retourverzoek in per e-mail. Natuurlijk kunt u ons vooraf informeren en op de hoogte stellen van uw annulering.
Om u een zo spoedig mogelijke afhandeling van de retournering te kunnen garanderen, vragen wij u om ons het verzendlabel van uw retournering toe te sturen ter bevestiging.
Gevolgen van herroeping
Als u zich terugtrekt uit dit contract, moeten we alle betalingen die we van u hebben ontvangen terugbetalen, met uitzondering van bezorgkosten (met uitzondering van extra kosten als gevolg van de feit dat u een andere wijze van levering heeft gekozen dan de goedkoopste standaardlevering door ons aangeboden), onverwijld en uiterlijk binnen veertien dagen na de dag waarop wij bericht ontvangen over uw herroeping van dit contract en ontvangst van de goederen. Voor deze terugbetaling gebruiken we hetzelfde betaalmiddel dat u voor het origineel heeft gebruikt transactie, tenzij uitdrukkelijk anders met u is overeengekomen; in geen geval worden er kosten in rekening gebracht voor deze terugbetaling.
ALLE RETOUREN MOETEN WORDEN VERZONDEN NAAR ONS CENTRAAL MAGAZIJN IN AZIË OP KOSTEN VAN DE KOPER